24 Ogos 2015

ENTRI 10: Review Produk - Sabun Pencuci Pinggan Joy

TEKS: ATIQAH HANUM BINTI HARUN
GAMBAR: ATIQAH HANUM BINTI HARUN



Assalamualaikum w.b.t,



Selalu saya melihat iklan pencuci pinggan jenama joy di television. Hati tertanya-tanya "hebat sangat kah pencuci joy ini?", lama kelamaan hati ini makin tertarik untuk mencuba lalu saya suarakan hasrat hati ini kepada suami. Suami pula bersetuju untuk kami mencuba pencuci ini. Pada sabtu yang lalu kami ke pasaraya, kebetulan pencuci joy tengah ada promosi, apalagi kami pun ambil botol kecil 250ml untuk mencuba dengan harga promosi RM2.90.

Semalam pencuci pinggan didapur telah habis, jadi dengan tidak sabarnya terus saya menggunakan pencuci joy ini untuk mengetahui kebenarannya. Saya mulakan dengan mencuci kuali yang berminyak dengan hanya setitis pencuci joy. Macam tidak percaya minyak tanggal dengan mudah tanpa ada kesan berminyak malahan buih yang ada masih boleh digunakan untuk mencuci pinggan mangkuk yang masih tersisa.

Walaupun jernih,buih masih boleh digunakan

Yang lebih saya suka menggunakan pencuci ini kerana bau nya yang menyegarkan. Jadi betullah iklan di television itu tidak menipu. Jadi selepas ini memang joy akan menjadi pilihan saya sekeluarga. Amboi, dah macam iklan tv pula ye. oh ya, saya tidak dibayar untuk review ini, saja suka-suka untuk review .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan