11 September 2015

Krim Rambut Untuk Bayi

TEKS: ATIQAH HANUM BINTI HARUN
GAMBAR: ATIQAH HANUM BINTI HARUN

Assalamualaikum w.b.t,

Sewaktu saya mula-mula menjadi ibu sewaktu melahirkan Bukhari, saya sering tercari-cari krim rambut untuk baby. Bukan apa, minyak rambut bila disapu di kepala anak saya,sampai ke muka berminyak. Disebabkan saya bekerja di Jabatan Pertanian, jadi memang Allah dah mengaturkan perkenalan saya dengan seorang usahawan dari Kedah iaitu Encik Yusof. Beliau mengusahakan produk-produk 'homemade' seperti VCO, Losyen Kelapa Dara, krim Rambut Kelapa Dara, Sabun Kelapa Dara, Enzim dan banyak lagi produk yang sememangnya berkesan bila digunakan.

Dari situ saya membeli Krim Rambut Kelapa Dara yang sememangnya tidak melekit,sedikit berminyak (bagus sebab rambut kelihatan lembab,tidak kering) sebab guna minyak kelapa dara kan dan wangi. Satu keluarga saya suka pakai terutamanya suami saya sebab katanya krim dan gel rambut lain buat rambut dia jadi keras dan kasar. Ayah dan adik lelaki saya juga turut tergoda untuk menggunakan krim ini,hehe.

Bila menggunakan sesuatu yang bagus, saya pun suka untuk berkongsi kepada orang lain kerana saya yakin mesti ada ibu-ibu yang seperti saya mencari sesuatu yang semulajadi,selamat dan tiada bahan kimia untuk digunakan oleh anak-anak. Sebagai ibu kita selalu nak yang terbaik untuk anak-anak kan.

Nak tahu apa yang bagusnya krim ini dan kandungannya? Tengok penerangan dibawah

Apa yang ada dalam Krim Rambut Kelapa Dara??


Krim Rambut Kelapa Dara terdiri daripada bahan-bahan semulajadi :
Minyak kelapa dara
Minyak zaitun
Herba terpilih

Krim Rambut Kelapa Dara membantu:
[ ✔ ] menyubur & melebatkan rambut
[ ✔ ] membaik pulih struktur rambut & akar
[ ✔ ] sesuai untuk semua jenis kulit
[ ✔ ] menghilangkan kelemumur & masalah rambut gugur


Sebelum menggunakan krim ini,anda perlu tahu
✔Krim rambut ini wangi dan tidak melekit.
✔Sangat sesuai digunakan semua peringkat umur termasuk bayi
✔Ianya selamat dan tiada bahan kimia.
✔Memang produk yang sangat berkesan dalam melebatkan dan mengurangkan keguguran rambut.
✔Kesan dapat dilihat dan dirasa tidak sampai sebulan.
✔Tiada bahan kimia dan tidak merbahaya sama sekali.
✔Bau wangi yang menyenangkan.

Cara pemakaian :
Cara pemakaian yang sangat mudah seperti memakai krim-krim rambut yang lain. Ambil sedikit dan ratakan guna kedua tapak tangan dan sapu ke kepala/rambut.


Jadi sebagai ibu yang nakkan terbaik untuk anak-anaknya jom gunakan Krim Rambut Kelapa Dara keluaran Herbasari ni. Memang best tau. Tak cuba tak tahu. Oh ye, kepada sesiapa yang ingin menjadi dropship atau pengedar krim rambut ini bolehlah whatsapp saya ya di +60182585520. Agen akan diajar cara untuk menjual secara online

Dapatkan Sekarang...!!!
[ ✔ ] 1 botol harga RM30.00 SM/RM40.00 SS
-----------------------
TAWARAN HEBAT
-----------------------
>> Beli 3 Botol RM85.00 SM/RM100.00 SS >> PERCUMA POSLAJU
>> Beli 3 Botol RM85.00 SM/RM100.00 SS >> PERCUMA POSLAJU
>> Beli 3 Botol RM85.00 SM/RM100.00 SS >> PERCUMA POSLAJU

>> Sila Whatsapp KRIM VC +6018-2585520
>> Sila Whatsapp KRIM VC+6018-2585520
>> Sila Whatsapp KRIM VC+6018-2585520


Tiada ulasan:

Catat Ulasan