15 Jun 2017

LOAN DAH LEBIH 60%? MEH BUAT LOAN KAT SINI

Assalamualaikum,

Update 18/2/2020 ( sebarang pertanyaan tentang loan ini direct wassap CA okay)

Pejam celik pejam celik sekejap saja dah pertengahan Februari. Dekat media sosial pun dah keluar iklan promote baju raya, kuih raya. Persiapan rasa u ols macam mana? Dah beli baju raya? Kuih raya buat ke beli? Bila direnungkan dan dibuat kira-kira memang banyak sangat nak pakai duit bila nak raya ni kan. Tu belum lagi nak prepare duit raya untuk anak buah. Ye tak?

Ada setengah orang yang akan buat loan untuk persiapan raya ni. Maklumlah kereta nak kena servis,baju nak beli,kuih raya lagi. Belum lagi mak Pak,adik beradik minta macam2 kan. Apa lagi,yang slip gaji cantik laju je dapat loan bank. Yang slip gaji dah 60% ada CCRIS dan CTOS memang tak dapat lah. Nak pinjam koperasi pula memang makan minggu la,kadang ambil masa berbulan.

Pada yang ingin membuat pinjaman peribadi tetapi nak cepat dan mudah, boleh contact CA la ye. Tak perlu hegeh-hegeh tebal muka minta sign kat bos u ols. Isi borang dan beri dokumen ringkas yang diminta,in Shaa Allah 2-3 hari dapat la duitnya secara Cash @ melalui transfer bank.

Pinjaman yang CA nak rekemen ni memang sangat-sangat jujur dan telus. Boleh dipercayai sangat-sangat. Tak percaya? Whatsapp CA dulu untuk penerangan lebih lanjut. Kita ada agreement dan dipantau oleh Kementerian Kewangan lagi. Terus terang,ini bukan bank @ koperasi ye. Bukan juga Ah Long! Ini syarikat pinjaman persendirian,ada black & white taw!

Untuk pekerja swasta dan kerajaan boleh pinjam. Yang penting ada slip gaji,bil api/air, salinan ic dan gaji autodebit ye. Badan beruniform minta maaf lahai..tak dapek CA nak nolong ye.



Nak duit tak? Tunggu apa lagi, cepat whatsapp http://www.wasap.my/60176759849

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan