18 Ogos 2015

ENTRI 7: PRODUK REVIEW - DIANZ VITAMIN OK KE?

TEKS: ATIQAH HANUM BINTI HARUN
GAMBAR: DIANZ LEGACY SDN. BHD






Assalamualaikum w.b.t,

Dianz Vitamin? Mula-mula dulu masa baca memang saya buat tak tahu sahaja sebab tengah setia dengan SHAKLEE, sampai mak ayah pun disuruh makan vitamin dari SHAKLEE sahaja. Tetapi setelah melahirkan anak kedua ni memang kewangan saya agak ketat sedikit jadi nya saya ikhtiar mencari vitamin lain yang setanding SHAKLEE. Cari punya cari terjumpa lah blog dian pixy yang bercerita tentang kebaikan vitamin Dianz ini. Setelah kajian dibuat dan melihatkan testimon-testimoni yang berjaya saya pun tertarik untuk mencubanya. Bukan saya sahaja, satu keluarga saya pun mencubanya ternyata dengan izin Allah kesan yang sangat positif.


Kakak saya yang mengamalkan vitamin ini tidak sampai sebulan memang nampak muka nya lebih cerah dan lekuk-lekuk kesan jerawat semakin bercantum dan menyebabkan kulit dia semakin licin. Untuk emak saya pula, kesan hitan disekeliling mata semakin pudar dan bertenaga katanya. Eh, adik saya yang lelaki tu pun mengamalkan dianz juga. Hasilnya kulit dia kelihatan lebih bersih. Pada diri saya pula hitam bawah mata semakin pudar dan jeragat semakin pudar. 



Yang saya suka tentang vitamin ini ialah bentuk tablet yang kecil dan boleh dihisap,dikunyah atau ditelan begitu sahaja kerana rasa masan manisnya begitu sedap. Saya lebih suka menghisap vitamin ini. Seperti memakan gula-gula pula. Hehe

Kerana menyukai vitamin ini, langsung saya mendaftar menjadi stokis vitamin Dianz ini. Memang berbaloi sangat kerana RM80 sebotol ada 60 tablet. Jika nak jimat boleh ambil sebiji sehari, memang 'confirm' boleh tahan sehingga dua bulan tau. 







Jika berminat boleh menghubungi saya melalui sms/whatsapp di 013-6999 876

Tiada ulasan:

Catat Ulasan